jueves, febrero 08, 2007

Love is all around

I feel it in my fingers, I feel it in my toes
Your love is all around me, And so the feeling grows

It's written on the wind, It's everywhere I go
So if you really love me, Come on and let it show

You know I love you, I always will
My mind's made up by the way that I feel
There's no beginning, there'll be no end
'Cos on my love you can depend

I see your face before me, As I lay on my bed
I kind'a get to thinking, Of all the things you said

You gave your promise to me, And I gave mine to you
I need someone beside me, In everything I do

...Come on and let it show...



De alguna manera relacionadas:



7 comentarios

Anónimo dijo el 8/2/07 8:44 p. m.

(hey, een vraagje: heb jij iets mee te maken met "de witte tepels" of is het toeval dat jullie een sort afiniteit hebben en in de zelf stad wonen?

"de witte tepels" heb ik maar een paar dagen geleden ondekt, allé, ik bedoel dat ik niet wist dat zij hier mee deden. Ik kende zij van genoveses, weet jij... (ken jij genoveses?) En fin, sorry voor de vraag, ik ben gewoon nieuwsgierig...)

Groetjes!

http://cov.punto-rojo.org

Evaristo dijo el 8/2/07 9:04 p. m.

De witte tepels... mmmhhh... even denken... klinkt me bekend in de oren, hoor...

Groetjes!

Anónimo dijo el 9/2/07 2:01 p. m.

;-)

Wat ben jij dan een vreemde wedstrijdloper! Er zijn andere die 5 blogs hebben ingeschrijven om iedere dag voor zich zelf kunnen stemmen...

En fin, voor zo iets moet jij wel een grooooote egotje hebben, niet waar?

Ken je ons punto-rojo?

Groetjes

Evaristo dijo el 9/2/07 2:19 p. m.

Ja, maar ik heb me ingeschreven om te zien hoeveel stemmen ik kreeg van andere mensen, niet om voor mezelf te stemmen. Ik zou toch nooit winnen en het lijkt me zooo stom.

Met de witte tepels ligt het een beetje anders, want we willen de twijvel tepellen ("Pezonizar la duda"). Met andere woorden, Evaristo stemt wel voor de witte tepels, maar El Gran Pepino stemt niet voor de De koning van het kaartspel. En eigenlijk is het volgens me niet zo erg, want beide blogs bestaan effectief.

Ik heb punto-rojo gezien, ja. Ik moet zeggen dat jouw blog me interessanter lijkt. Jouw vlaams brengt me veel herinneringen.

Anónimo dijo el 9/2/07 5:40 p. m.

:-)

Wel, ik ben ook eigenlijk een beetje met een mond vol tanden van mijn resultaten in onze categorïe... 4°, en zonder te mee te doen aan stemmenkoperij... (trouwens, ik heb mijn eigen niet ingeschrijven, ik ben allemaal niet competitie gericht... dat waren ZIJ, de verradersggggggggggggggg, Rhea en KomoUnIsmoggggggggggggggggg... :-) )

Maar ja, het is ook niet dat mijn blog zooo goed is, het is gewoon dat de echte goede blogs onbekend blijven plaken aan het einde van de lijst...

En fin, c'est dommage, maar c'est la vie...

Bon, ik stop ermee vor de moment, moet verder met het dagelijkse sleur, jij kent het...

Alle, tot de volgende, koning, een plezier!

Anónimo dijo el 9/2/07 5:46 p. m.

...ay ay ay, sorry voor hier en daar dat "dialect-achtige praat"... 'k hoop dat 't niet onleesbaar was... 'k had toch mijn best gedaan om zo mogelijk ABN te schrijven, moar amaai mijne frack, t'is nie makelijk, jong :-) ...!

Anónimo dijo el 12/2/07 2:12 p. m.

amén ...

Publicar un comentario

eXTReMe Tracker